استخدامی در شهرداری‌ها بر اساس قانون انجام شود

استخدامی در شهرداری‌ها بر اساس قانون انجام شود
شناسه خبـر : ۱۰۹۸۵۶ چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

سرپرست دفتر امور شهری استانداری لرستان با تاکید بر اینکه استخدامی‌ها در شهرداری بر اساس قانون انجام شود، گفت: جذب افراد فقط از طریق آزمون صورت پذیرد و از بکارگیری افراد غیرمتخصص خودداری شود.

به گزارش موج خبر، قدرت اله فلاح نژاد در آیین تکریم و معارفه شهردارهای بیرانشهر و سپیددشت، اظهار کرد: شهرداری‌ها یکی از مهمترین نهادهای حدمات رسان است که سطح، تنوع و تعداد خدمات آن قابل مقایسه با هیچ دستگاه دیگری نیست.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین شهرداری‌ها باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند.

سرپرست دفتر امور شهری استانداری لرستان با بیان اینکه  فقط باید بر مبنای قانون حرکت کرد، افزود: نکته دیگر اینکه انضباط مالی و اداری داشته باشیم، یعنی بر اساس بودجه عمل کنیم و لازمه این کار آشنایی با قوانین و وظایف است.

فلاح نژاد با تاکید بر اینکه استخدامی‌ها در شهرداری بر اساس قانون انجام شود، گفت: جذب افراد فقط از طریق آزمون صورت پذیرد و از بکارگیری افراد غیرمتخصص جلوگیری شود.

وی از کمک‌های مالی به دو شهرداری بیرانشهر و سپیددشت خبر و ادامه داد: اعتبارهای خوبی برای تهیه قیر به شهرداری‌های فوق لحاظ شود، ضمن اینکه در سفر ریاست جمهوری نیز اعتبار خوبی برای شهرداری‌های کمتر از ۵۰ هزار نفر پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz